Η GMG διαθέτει ένα πλήρως οργανωμένο τηλεφωνικό κέντρο με την πλέον σύγχρονη τεχνολογική υποδομή. Η στελέχωσή του γίνεται από επαγγελματίες υγείας με πολύ μεγάλη εμπειρία στο αντικείμενο της απομακρυσμένης υποστήριξης.
Τηλεφωνική υποστήριξη σε προγράμματα:
Διαχείρισης ασθενών
- ενημέρωση ασθενών για θέματα υγείας
- υποστήριξη ασθενών στη χρήση ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού
- εκπαίδευση για καλύτερη διαχείριση της νόσου
- ψυχολογική υποστήριξη
- υπενθύμιση φαρμακοληψίας
- υπενθύμιση εξετάσεων
Διαχείρισης ιατρών
- υποστήριξη και συντονισμός κατά τη διάρκεια υλοποίησης προγραμμάτων υγείας
- τεχνική υποστήριξη στη χρήση
ιατρικών μηχανημάτων ή συσκευών - επιστημονική ενημέρωση
- απομακρυσμένη γραμματειακή υποστήριξη (νέα υπηρεσία)
Δυνατότητες τηλεφωνικού κέντρου
- Διάθεση αποκλειστικού τηλεφωνικού αριθμού εξυπηρέτησης
- Υπηρεσία 800 για εισερχόμενες κλήσεις ατελώς για τον καλούντα
- Πλήρης παραμετροποίηση σύμφωνα με τις απαιτήσεις κάθε εκτελούμενου έργου
- Ηχογράφηση κλήσεων και καταγραφή δεδομένων κλήσης όπως ημερομηνία, ώρα και διάρκεια κλήσεων
- Υλοποίηση interface για real-time πρόσβαση σε δεδομένα του PRM (Patients Relationship Management) από απομακρυσμένη πηγή.
- Δημιουργία αναφορών για τον πελάτη ή/και για τους ιατρούς σε οποιαδήποτε χρονική βάση ζητηθεί.
- Εξαγωγή στατιστικών εκθέσεων προς τον πελάτη.
Call center specifications (PBX Features)
- Call recording
- Voicemail
- Voicemail-to-Email functionality
- Flexible and configurable IVR
- Voice synthesis support
- IP terminal batch configuration tool
- Integrated echo canceller by software
- End Point Configurator
- Support for video-phones
- Hardware detection interface
- DHCP server for dynamic IP
- Web-based operator panel
- Call parking
- Call detail record (CDR) report
- Billing and consumption report
- Channel usage reports
- Support for call queues
- Multiple trunk support
- Direct Inward System Access (DISA)
- Conference center with virtual rooms
- SIP and IAX support, among others
- Supported codecs: ADPCM, G.711 (A-Law & μ-Law), G.722, G.723.1 (pass through), G.726, G.728, G.729, GSM, iLBC (optional) among others.
- Support for analog interfaces as FXS/FXO (PSTN/POTS)
- Support for digital interfaces (E1/T1/J1) through PRI/BRI/R2 protocols
- Caller ID
- Incoming and outgoing routes with support for dial pattern matching
- Support for follow-me
- Support for ring groups
- Support for paging and intercom
- Support for time conditions
- Support for PIN sets
- Callback support
- Support for Bluetooth interfaces through cell phones (chan_mobile)